Södra Skåne och Wendels är långt bort.
Kan ni rekommendera någon bilverkstad, i eller nära Östergötland, som har erfarenhet att serva Elise och K-motorn?
Saker som att hissa upp bilen och lufta kylsystemet får en lätt paranoid.
/Erik
Var serva Elise?
Var serva Elise?
/Erik Olsson
SÅLD: Elise 111S -03
SÅLD: Elise 111S -03
- Garry Lotus
- Användare
Bennets import däckvägen 2 stenkullen www.bennetsimport.se har över 20 års erfarenhet av engelska sportbilar (finns i västra götaland)
lotusless
GA:s i Hackefors hade kottens förra bil på lyften vid något tillfälle när jag var där.
Så han borde kunna hissa i alla fall.
Vanliga servicar, kamremsbyten och annat standardmek borde väl inte heller vara någonting att oroa sig över.
Jag har bara använt honom till att chippa en bruxis och köra den på rullande landsväg.
Så han borde kunna hissa i alla fall.
Vanliga servicar, kamremsbyten och annat standardmek borde väl inte heller vara någonting att oroa sig över.
Jag har bara använt honom till att chippa en bruxis och köra den på rullande landsväg.
Lotuslös
Erik !
Morgan Hultgren och medarbetarna på Bennets har gott renommé och ett brinnande intresse för allt som har med Lotus att göra. Säker på att du kan vända dig med förtroende till dem. Dom har redan Elise-ägare som kunder.
hälsn
Lasse H
Morgan Hultgren och medarbetarna på Bennets har gott renommé och ett brinnande intresse för allt som har med Lotus att göra. Säker på att du kan vända dig med förtroende till dem. Dom har redan Elise-ägare som kunder.
hälsn
Lasse H
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
utan man blir gammal för att man slutar leka !