Skåneträff
- EXCEL,PATRIK.
- Forumveteran
- dan eliasson
- Stamgäst
Instämmer i Dans och Johan(08)´s tack för en trevlig eftermiddag i ett höstvackert Häckeberga. Ett särskilt tack till Patrik som tillsammans med familj bjöd på fika innan utflykten. Och vi hade ju tur med vädret !
Det här måste vi bara göra fler gånger. Ett evenemang behöver ju inte vara mer tillkrånglat än så här för att vara mödan värt. Fast nästa gång kan väl någon ta med en katt till Janne att kela med !
Bästa hälsningar
Lasse H
Hörby
Det här måste vi bara göra fler gånger. Ett evenemang behöver ju inte vara mer tillkrånglat än så här för att vara mödan värt. Fast nästa gång kan väl någon ta med en katt till Janne att kela med !
Bästa hälsningar
Lasse H
Hörby
Man slutar inte leka för att man blir gammal,
utan man blir gammal för att man slutar leka !
- Nillet
- Forumadministratör
Instämmer helt!
Tack för fika och en mycket trevlig tur på oraka vägar!
Hur lyckades du fixa så fint väder?
Har lagt upp mina bilder.
Nillet på webshots
Edit: Tack för tidningen Lars H. Kvällen är räddad!
Tack för fika och en mycket trevlig tur på oraka vägar!
Hur lyckades du fixa så fint väder?
Har lagt upp mina bilder.
Nillet på webshots
Edit: Tack för tidningen Lars H. Kvällen är räddad!
- EXCEL,PATRIK.
- Forumveteran
Tackar själv för att ni ville komma och prova några av mina favoritvägar.
Det finns fler som vi kan ta vid ett annat tillfälle, roligt att ni gillade det hela.
Vädret fixas genom att dansa ivrigt moturs runt huset fyra timmar var natt bankandes på en liten trumma
grannen klagade innan jag han starta med min dans så jag fick lita på turen, men det var med oss
Är ni ute och kör på vägarna runt Häckeberga så tveka inte att komma förbi, är jag hemma så tar vi en kopp kaffe eller nått
Må gott
Patrik.
Det finns fler som vi kan ta vid ett annat tillfälle, roligt att ni gillade det hela.
Vädret fixas genom att dansa ivrigt moturs runt huset fyra timmar var natt bankandes på en liten trumma
grannen klagade innan jag han starta med min dans så jag fick lita på turen, men det var med oss
Är ni ute och kör på vägarna runt Häckeberga så tveka inte att komma förbi, är jag hemma så tar vi en kopp kaffe eller nått
Må gott
Patrik.
Niklas !
Trevligt med bilderna. Vi hade ju en fantastisk tur med vädret. Belv bara bättre under eftermiddagen. Finns intresse under oktober (eller november ?) för en liknande utflykt i mellanskåne så kan jag visa upp en dle av vad vi har att bjuda på. Vill inte påstå att det är bättre vägar än runt Häckeberga, men kanske lika bra. Dock inte lika många "ornitologer från Lund" som är ute och tittar på naturen från bilen.
Niklas, hade du de silverfärgade strajpsen på bilen när vi sågs första gången ?
Hälsningar
Lasse H
Hörby
Trevligt med bilderna. Vi hade ju en fantastisk tur med vädret. Belv bara bättre under eftermiddagen. Finns intresse under oktober (eller november ?) för en liknande utflykt i mellanskåne så kan jag visa upp en dle av vad vi har att bjuda på. Vill inte påstå att det är bättre vägar än runt Häckeberga, men kanske lika bra. Dock inte lika många "ornitologer från Lund" som är ute och tittar på naturen från bilen.
Niklas, hade du de silverfärgade strajpsen på bilen när vi sågs första gången ?
Hälsningar
Lasse H
Hörby
- dan eliasson
- Stamgäst
- EXCEL,PATRIK.
- Forumveteran
Jag hakar på och provar nya vägar runt Höör-Hörby. vet av erfarenhet att där finns några riktiga pärlor till oraka
vägar
Om det regnar eller inte är av mindre betydelse då jag har tak på min familjeLotus
Bara vi är ute i någerlunda god tid så att det finns tid att planera in det med familjen.
Må gott
Patrik.
Om det regnar eller inte är av mindre betydelse då jag har tak på min familjeLotus
Bara vi är ute i någerlunda god tid så att det finns tid att planera in det med familjen.
Må gott
Patrik.
För en man med mina intressen är hösten en hektisk tid. Men om vädret tillåter tycker jag att söndagen den 17 oktober vore en bra dag för en Lotusutflykt i mellanskåne. Förslag att vi samlas ca kl 14.00 (kanske hemma hos mig ?) för att sedan ut och köra på några av mina favoritvägar. Hade tänkt att välja vägar som passar både större som mindre bilar, men betoningen kommer till att ligga på asfalt, kurvigt, backigt och smalt !
Dan E har redan tillsammans med Patrik talat om att de är intresserade av att hänga på. Bra om övriga intresserade vill via webben höra av sig. Ju fler ju gladare ! Och jag kan utlova utmanande vägar !!
Hälsningar
Lasse H
Hörby
Dan E har redan tillsammans med Patrik talat om att de är intresserade av att hänga på. Bra om övriga intresserade vill via webben höra av sig. Ju fler ju gladare ! Och jag kan utlova utmanande vägar !!
Hälsningar
Lasse H
Hörby
- EXCEL,PATRIK.
- Forumveteran
Hej.
Dessvärre så kan jag inte köra med er söndagen den 17, familjen kräver att jag är med på födelsedagskalas ( inte eget) och div andra prylar som går av staplen den helgen
Men jag tror att ni klarar er bra utan mig, blir det en annan dag så tar jag nya tag och är gärna med och åker en tur på vägarna även om det blir senare i höst, ända fram till det fryser på vägen men det gör det inte än på länge
Må gott
Patrik.
Dessvärre så kan jag inte köra med er söndagen den 17, familjen kräver att jag är med på födelsedagskalas ( inte eget) och div andra prylar som går av staplen den helgen
Men jag tror att ni klarar er bra utan mig, blir det en annan dag så tar jag nya tag och är gärna med och åker en tur på vägarna även om det blir senare i höst, ända fram till det fryser på vägen men det gör det inte än på länge
Må gott
Patrik.