Sidoblinkers Esprit -88
Sidoblinkers Esprit -88
Är det någon som har något förslag på nya sidoblinkers som passar bra på en Esprit -88 ? De som sitter original ser ganska hemska ut...
- Fredrik280zx
- Stamgäst
Subaru Impreza har ganska små och anonyma som finns i vitt. Tror att dom bara kostade nån hundring styck dessutom 
Annars så kan man göra som jag har tänkt göra på min gamla datsun. Ta bort dom lägga igen hålen och låtsas som ingenting. Förhoppningsvis är det ingen på bilprovningen som tänker på det på lite ovanligare bilar. Jag har dessutom flyttgods så jag kan ju alltid skylla på det
Annars så kan man göra som jag har tänkt göra på min gamla datsun. Ta bort dom lägga igen hålen och låtsas som ingenting. Förhoppningsvis är det ingen på bilprovningen som tänker på det på lite ovanligare bilar. Jag har dessutom flyttgods så jag kan ju alltid skylla på det
- Rickard
- Svårt Lotus-beroende
Jag har precis tagit fram vita framblinkers till den sista generationen Esprit, nasta projekt att ta tag i ar vita sidblinkers & ev aven vita bakblinkers.
Ar inte saker pa om det ar samma sidoblinkers pa din 88:a som min S4 men om det ar det sa kan du kopa vita av mig i slutet av sommaren.
Ar inte saker pa om det ar samma sidoblinkers pa din 88:a som min S4 men om det ar det sa kan du kopa vita av mig i slutet av sommaren.
Omdöme får man av erfarenhet, erfarenhet får man av dåligt omdöme...
Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1
Å en hel del annat.
Min ständigt föränderliga leksakslåda innehåller:
Maserati Granturismo
Ferrari 308 GTS QV
Alfa Romeo Giulia Sprint GT
Alfa Romeo 1600 GTJ
Honda S800
Laverda 750 SF1
Å en hel del annat.
Skall kolla på Subaruns och se hur de ser ut.
Kan inte tänka mig att S4:an har lika fula blinkers som de tidiga Stevens bilarna
, men de kanske passar ändå.
Kan inte tänka mig att S4:an har lika fula blinkers som de tidiga Stevens bilarna
Last edited by Tobbe on Fri 12 Mar, 2004 09:20, edited 1 time in total.
Glöm det... Jag hade klickat i avaktivera smilies då jag inte såg någon smilie under förhandsgranskningen, trodde det stod aktivera smilies...
Hittade en firma som säljer en sidoblinkers till Esprit:
http://www.edirectory.co.uk/pf/static/1382/ca13939.html
Hittade en firma som säljer en sidoblinkers till Esprit:
http://www.edirectory.co.uk/pf/static/1382/ca13939.html