med lccs og mycket trackdays
elise s1 135 sport.
elise s1 135 sport.
har köpt en elise s1 135 sport i england,gläder mig til en solrig sommer
motorsport går i blodet.......herligt..
niels hansen,malmö
niels hansen,malmö
-
Ducati 748
- Stamgäst
Re: elise s1 135 sport.
Ser mycket trevlig ut! Kan du inte lägga in lite data, årsmodell, och om du vet något om dess historia i England?
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
hej odsell.
tak for din interesse for min elise s1 135 sport årsmodel 1999..den er fd. udstillingsmodel hos lotus i england (1999-2001) og er lackeret i en speciel yellow metallic colour , der blev bare bygget 2 eks. af denne model i denne farve..siden har den kört privat i england och
er nyrenoveret i motor,gearkasse,kopling.samt upgraderet med större bremser,fjedre/dämpere nye uprights,wisbones , hårda busninger,
samt full justerbar undervogn ect...jeg lägger billeder ud på dette forum senere i "vores biler"...bilen kommer hjem til mig her i malmö i februar
mvh niller,malmö
tak for din interesse for min elise s1 135 sport årsmodel 1999..den er fd. udstillingsmodel hos lotus i england (1999-2001) og er lackeret i en speciel yellow metallic colour , der blev bare bygget 2 eks. af denne model i denne farve..siden har den kört privat i england och
er nyrenoveret i motor,gearkasse,kopling.samt upgraderet med större bremser,fjedre/dämpere nye uprights,wisbones , hårda busninger,
samt full justerbar undervogn ect...jeg lägger billeder ud på dette forum senere i "vores biler"...bilen kommer hjem til mig her i malmö i februar
mvh niller,malmö
niels hansen,malmö
niels hansen,malmö
Snygg bil! Har du en bild på baksidan också?
Patrik Törnqvist, Helsingborg.

Ex ägare till bilen ovan, Elise 135 Sport -99

Ex ägare till bilen ovan, Elise 135 Sport -99
hej igen.
her er lidt mere fotos af min s1.
GLÄDER MIG TIL RING KNUTSTORP I MAJ..

her er lidt mere fotos af min s1.
GLÄDER MIG TIL RING KNUTSTORP I MAJ..
- Attachments
-
- S567SNG-5.jpg (68.38 KiB) Viewed 12923 times
-
- S567SNG-7.jpg (54.95 KiB) Viewed 12922 times
-
- S567SNG-8.jpg (73.02 KiB) Viewed 12984 times
niels hansen,malmö
niels hansen,malmö
Det ser ju ut att vara en riktig pärla och den ser ju inte ut att vara mycket körd. Den har ju också riktiga stolar som är mycket bättre än originalstolarna. De hade varit intressant att veta vad den kostade, men det behöver du inte avslöja om du inte vill.
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.
hej.
tak for din interesse???
prisen holder jeg for mig selv,men du kan jo fråga igen når vi ses til noget treff
eller????
...

tak for din interesse???
prisen holder jeg for mig selv,men du kan jo fråga igen når vi ses til noget treff
eller????
niels hansen,malmö
niels hansen,malmö
Visst, jag kommer att stå först i kön när anmälan till vår banträff på Knutstorp i maj öppnar.