Fika på Söder låter kanoners, Daniel.
Upprop - bankörning i "öst"
- nickeluring
- Forumberoende
Re: Upprop - bankörning i "öst"
Jag kan antagligen komma med på lördag.
Nicke
Elise R
Elise R
Jag kommer förmodligen att vara borta över dan på lördag men pratar vi sen eftermiddag eller kväll så tror jag det funkar för mej.
Har du några tankar om tid på lördag?
Har du några tankar om tid på lördag?
Peter Hällström
You can't handle a car like a human being.... It needs love!
Hade typ tänkt mig vid ett, så att man hinner börja med lite snack och fika innan formel 1 kvalet. Men jag kan även senare så det är vilket som.
Peter, från när skulle det passa för dig?
Ingen annan som är sugen på fika med Lotus och bankörningssnack på lördag?
Stellan, fick du inte mersmak av funktionärsskapet på SSM i somras? 
Peter, från när skulle det passa för dig?
Ingen annan som är sugen på fika med Lotus och bankörningssnack på lördag?
Daniel Aspenberg
Lotus Elise Sport 220 -20
Kan inte svara på det tyvärr, jag vet inte ens om jag är upptagen på lördag.
Om jag är upptagen så kanske jag kan ansluta så fort jag kommer hem......när det nu blir framåt eftermiddagen?
Om jag är upptagen så kanske jag kan ansluta så fort jag kommer hem......när det nu blir framåt eftermiddagen?
Peter Hällström
Jag blev riktigt inspirerad som funktionär. För att citera Patrik " Vi hade bästa platserna på banan".
Jag hade SKITKUL på Knutstorp.
Men då jag har mycket med nytt jobb och familjen , så står jag över just nu.
Jag hade SKITKUL på Knutstorp.
Men då jag har mycket med nytt jobb och familjen , så står jag över just nu.
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
Jag förstår Peter, kom om du kan och hinner! Då säger vi att vi ses hemma hos mig på Söder för fika, bankörningssnack och F1-kval klockan 13:00!
Skickar ut PM med adress och portkod till er som anmält ert intresse i tråden, är det någon mer som är sugen på att komma förbi så är det bara till att säga till!
Stellan, grattis till nya jobbet! Det va skoj att höra!
Om det nu blir allvar av bankörningsplanerna så kommer jag säkert trakassera dig mer framöver, så lätt kommer du inte undan! 
Skickar ut PM med adress och portkod till er som anmält ert intresse i tråden, är det någon mer som är sugen på att komma förbi så är det bara till att säga till!
Stellan, grattis till nya jobbet! Det va skoj att höra!
Daniel Aspenberg
Tack Daniel. Jobbet är bättre än förväntat, Framtiden får visa hur mycket tid jag kan avvara framöver, så du behöver inte räkna ut mig helt. 
STELLAN
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
2 X EXCEL SE -88
1 X ELISE -01 (DOTTER)
Medlem #236
Passade på att göra lite reklam för detta på Speedsterforumet också, där det pågått en liknande diskussion.
Stefan Axelsson
Blogg: https://stefansmodellbilar.wordpress.com
Opel Speedster -01 :: såld
Lotus Evora S -12 :: såld
Lotus Esprit S3 -84 :: såld
Lotus Elan S2 -94 :: såld
Jaguar F-Type -13 :: Leksak
Mini Cooper S -20 :: Bruksbil
Blogg: https://stefansmodellbilar.wordpress.com
Opel Speedster -01 :: såld
Lotus Evora S -12 :: såld
Lotus Esprit S3 -84 :: såld
Lotus Elan S2 -94 :: såld
Jaguar F-Type -13 :: Leksak
Mini Cooper S -20 :: Bruksbil
Det visar sej att jag inte blir upptagen på lördag så jag kommer.......... 
Peter Hällström
Stefan, tack för att du sprider ordet till Speedstergänget! Johan mailade i morse, jag bjöd in honom och eventuella andra intresserade Speedsterförare till fikan på lördag så förhoppningsvis kan vi bli ett bra gäng!
Skoj att du kan komma Peter!
Skoj att du kan komma Peter!
Daniel Aspenberg
- EXCEL,PATRIK.
- Forumveteran
Hej.
Roligt att ni är på gång, får ni funderingar som kräver snabbt svar så ring, får jag som jag själv vill så är jag i garaget hela dagen
Annars så går det bra med mail, svarar så snabbt jag kan.
Hoppas att ni får en trevlig eftermiddag.
Hälsningar
Patrik
Roligt att ni är på gång, får ni funderingar som kräver snabbt svar så ring, får jag som jag själv vill så är jag i garaget hela dagen
Annars så går det bra med mail, svarar så snabbt jag kan.
Hoppas att ni får en trevlig eftermiddag.
Hälsningar
Patrik
Excel SE 1987, Midas Gold MK3 1987, Austin mini 1275GT 1975. Triumph tiger T110 1954.
Fick just ett mail från Lundaalliansen... Börjar kanske bli dags att fundera på datum om vi ska försöka få till nå't på Lunda 2011.
Bokningar: http://www.infoom.se/mysite/index.php?s ... &user=5420Leffe som har hand om bokningarna på Lunda wrote: Säsongen 2010 på Lunda Flygfält är nu till ända efter ett framgångsrikt år med en snörik start och ett snörikt slut av året med mycket plogning för de utbildningar som oftast startar och avslutar verksamhetsåren.
2011 startar vi upp den 15 januari med en vintertävling (Östra Open)i Enduro och det är också dags att börja planera övriga arrangemang under sommarsäsongen 2011. Bokningskalendern är nu uppdaterad med tillgängliga helgdagar sommaren 2011 och vi räknar med att ha ett program klart i februari.
Gott Nytt År
Alliansen för Lunda Flygfält
--------------------------------------------------------------------------------
svar på detta meddelande skickas till: leffes@comhem.se
- nickeluring
- Forumberoende
Kanoners Lasse!
Det ser ut som att det är fritt fram att skicka in bokningsförfrågningar redan nu, eller?
Det ser ut som att det är fritt fram att skicka in bokningsförfrågningar redan nu, eller?
Nicke
Elise R
Elise R
Så är det nog... Och jag tror inte att man ska vänta för länge...nickeluring wrote:...ser ut som att det är fritt fram att skicka in bokningsförfrågningar redan nu, eller?
Ska vi ses framöver, fundera på datum och dra upp riktlinjer för en ev konbanekörning? Kanske snacka ihop oss med Speedstergänget...?
Vi kan väl också försöka hålla lite koll på när LMS's släpper sina datum för årets provapå-bankörningar på Sviestad. Det vore kul om vi kunde bli ett gäng Lotusar på nå'n av de första körningarna (förra året kördes det första gången 5/4 och andra 19/4)...
Info brukar dyka upp här: http://www.lms.se/web/_pages/index_sekt ... SektId=112
Hej!
Har haft väldigt mycket på jobbet sista tiden så har inte haft möjlighet att lägga ner så mycket tid på detta som jag velat. Förhoppningsvis skall det lätta framöver så att jag kan bli mer behjälplig. Låter som en bra idé att försöka ses igen. Hur ser era helger ut nu i januari? Som det ser ut nu så tror jag att de flesta skulle funka för mig..
Har haft väldigt mycket på jobbet sista tiden så har inte haft möjlighet att lägga ner så mycket tid på detta som jag velat. Förhoppningsvis skall det lätta framöver så att jag kan bli mer behjälplig. Låter som en bra idé att försöka ses igen. Hur ser era helger ut nu i januari? Som det ser ut nu så tror jag att de flesta skulle funka för mig..
Daniel Aspenberg