Page 1 of 1

"Torrkörning" med Lotus - dataspel

Posted: Thu 19 Dec, 2002 17:50
by Guest
För er som är intresserade av dataspel :hack: och spelar med ratt :steer: kan jag rekommendera er att kasta ratten och spana in följande bilder
Image


Image
Image


Ni hittar mer info på http://www.interactiveracing.com/ och http://www.hyperstim.com/

Mvh

Posted: Fri 20 Dec, 2002 07:44
by Lotus
VILL HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :steer:  :hyper:

Hur många är det som kör GPL?

Posted: Fri 20 Dec, 2002 09:03
by Plus2
Hur många är det som kör GPL? Jag är lite "rattrostig" själv, men vi kanske kunde få till lite online-spelande?

Mvh,
P-O