Page 1 of 1

Grattis! Forumet fyller ett år idag!

Posted: Thu 23 Oct, 2003 18:09
by Guest
Då är det exakt 1 år sedan jag startade forumet.

Sedan dess har vi
4082 inlägg
733 ämnen
194 användare

Grattis till forumet!



Image

Posted: Thu 23 Oct, 2003 18:16
by DJ
. :bow:

/Daniel

Posted: Thu 23 Oct, 2003 20:45
by Kiddos77
_ :beer:

Posted: Fri 24 Oct, 2003 07:45
by Joakim
Kul Peter, hoppas bara att forumet når ut till alla lccs medlemmar och Lotus intresserade i Sverige under år 2.

:steer:

RaceOn..

Posted: Fri 24 Oct, 2003 08:00
by Cartman
Image

Posted: Fri 24 Oct, 2003 10:24
by Göran
Jag vill rikta ETT STORT TACK TILL PETER som måste ha jobbat en hel del för att vi andra ska få ha så här kul.
 :bow:

Posted: Fri 24 Oct, 2003 16:06
by Rickard
_ :beer:

Grattis forumet !

& tack till er som håller i det !

Posted: Fri 24 Oct, 2003 19:35
by EXCEL,PATRIK.
Tänk att ett år går så fort, även om jag inte var med från start. Ett stort TACK till Er som får detta att fungera.
Så tror jag att vi som skriver orkar att forsätta så foromet lever och frodas, och vi blir klokare av att läsa vad andra gör.
:hack:
Må gott.
Patrik.

Posted: Sat 25 Oct, 2003 09:53
by Mikael_W
japp forumet är toppen, tänk bara tiden det hade tagit för säg 10 år sedan att få all denna info via de traditionella kanalerna. Nu kan man lägga upp en tråd om sina funderingar och vips har man svar...Tack för att bra jobb Peter :flag: