Page 1 of 1
Elise i USA för 39.000 USD?
Posted: Tue 07 Oct, 2003 16:07
by Plus2
Läste att federala versionen av Elise skall säljas för $39K i USA, med nuvarande växelkurs blir det 307 kkr - fyndpris?
Mvh,
P-O
Posted: Tue 07 Oct, 2003 16:24
by Guest
Jo, har också läst någonstans att den ska vara så billig.... Man får väl vänta och se vad priset blir, men det blir ju garanterat billigare än i Europa. Någon som har koll på vad Esprit kostade ny i USA?
Posted: Tue 07 Oct, 2003 21:14
by Mgz
Har för mig jag sett en siffra runt 90.000 dollar för nya 02 och 03:or.