Exige S2 i EVO
Posted: Tue 07 Oct, 2003 15:10
Fick hem EVO i brevlådan idag. En mycket bättre och seriösare artikel om nya Exige S2 i EVO än i Autocar. Jag kan verkligen rekommendera att köpa numret när det kommer ut i affären. Dessutom är det bl a ett trevligt test av Zonda vs Enzo vs Koenigsegg 