Lådbil i glasfiber B.R.M. P48
Posted: Thu 25 Jan, 2018 22:33
Ny på forumet...
Fick tips på rejsa.nu att jag skulle lägga upp min annons här också.
Förlagan är en sån här:

Resultatet:

Byggtråd:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=66782&highlight=
Länk till Blocketannonsen:
https://www.blocket.se/helsingborg/Ladb ... 5.htm?ma=1
Bilen är byggd med träram som sen är den modellerad i frigolit för att slutligen bli klädd i glasfiber.
Om ni undrar något så fråga på.
Bilen finns i Åstorp.
Fick tips på rejsa.nu att jag skulle lägga upp min annons här också.
Förlagan är en sån här:

Resultatet:

Byggtråd:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=66782&highlight=
Länk till Blocketannonsen:
https://www.blocket.se/helsingborg/Ladb ... 5.htm?ma=1
Bilen är byggd med träram som sen är den modellerad i frigolit för att slutligen bli klädd i glasfiber.
Om ni undrar något så fråga på.
Bilen finns i Åstorp.