Page 1 of 1
Viss likhet
Posted: Mon 04 Dec, 2017 22:03
by Larsson
Man får väl ändå säga att det finns en viss likhet mellan dessa båda "bakdelar"!
Re: Viss likhet
Posted: Sat 16 Dec, 2017 14:25
by Graf Orlok
Haha, jo de är jättelika. Men Opeln ser också ut som en mini-Corvette.
Det där är min polare Christers Opel GT. Den är fantastiskt fin. Han har även en nutida GT som han moddat som en tok. Det var hans modiga customiseringar som fick mig att klä om hela min Exige-inredning i skinn och kolfiber...
Re: Viss likhet
Posted: Sun 17 Dec, 2017 08:39
by Larsson
Graf Orlok wrote:Haha, jo de är jättelika. Men Opeln ser också ut som en mini-Corvette.
Det där är min polare Christers Opel GT. Den är fantastiskt fin. Han har även en nutida GT som han moddat som en tok. Det var hans modiga customiseringar som fick mig att klä om hela min Exige-inredning i skinn och kolfiber...
Ja Staffan!
Det är en trevlig kille, vi fick en pratstund med honom