Page 1 of 1
Adressbyte! Har ni några problem? Är det bättre?
Posted: Thu 12 Dec, 2002 22:15
by Guest
Hör av er om ni har några problem med att logga in eller liknande.
Mvh
Posted: Thu 12 Dec, 2002 23:06
by Göran
SUVERÄNT !!!!
Bra jobbat!
Ny address
Posted: Fri 13 Dec, 2002 09:08
by Plus2
Nu så har vi fått en egen webaddress,
lccs.nu.
Testa att lägga till lccs.nu eller forumet till dina favoriter i din browser. Kör du Microsoft Explorer (version 5 eller nyare) så skall du förhoppningsvis få en liten ikon som ser ut som klubbens emblem.
IE kan vara lite kinkig med att uppdatera ikoner, i så fall kan man om man vill hämta ikonen på
http://www.lccs.nu/favicon.ico (högerklicka på länken och minns var du sparar ikonen). Du kan nu ändra ikon i "egenskaper" om du högerklickar på din sparade länk till LCCS. Ikonen blir ännu större och finare om du lägger en genväg till LCCS på ditt skrivbord, där pryder den sin plats även för Netscape-användare
Mvh,
P-O
Posted: Fri 13 Dec, 2002 09:56
by AB
:win: Tcker Admin är värd ett pris. Klubben o vårt Lotusintresse kan gro o utvecklas på detta sätt. När startar vi en racingavdelning ??

När skapar vi en racingavdelning inom LCCS?
Posted: Fri 13 Dec, 2002 10:39
by Per-Ola
Hej AB!
Tyvärr vet jag inte vem du är som finns bakom AB, i så fall hade jag ringt dig.
Vi har en ständigt pågående diskussion i styrelsen om att bilda en racingavdelning/racingutskott inom LCCS. Det har ju börjat ta sig ordentligt i och med förra säsongen när Erik H och Peter F anordnade ett antal körningar i Stockholmsområdet och vi hyrde Knutstorp i maj. Det vi behöver för att starta ett racingutskott är någon som kan ta på sig att hålla samman arbetet, d v s någon form av ansvarig. Om vi hittar en sådan person skall han/hon definitivt ingå i styrelsen för LCCS. Då kan vi samordna hela racingverksamheten i klubben och utveckla den på ett positivt sätt. Är du kanske en sådan person? Om någon annan läser detta och känner att det vore kul att hålla i denna typ av verksamhet är det bara att höra av sig.
Hälsar
Per-Ola Nilsson
Ordförande
Tel hem 0370-134 42, arb 0370-258 96
Mobil 070-520 09 05