Page 1 of 1

fullt med nya eliser i Malmö

Posted: Tue 19 Aug, 2003 20:03
by Mikael_W
har nu sett 4 olika Eliser (s2) den senaste veckan nere i malmö, måste vara extremt många nyägare eller så är alla ute på provåkning från wendels :steer:

Posted: Tue 19 Aug, 2003 20:24
by Guest
Kul! Vad jag vet finns det 5 st S2 i Stockholm, 3 silver och 2 röda. (Tror det finns dygt 30 st F355  :bigl: )

Posted: Tue 19 Aug, 2003 23:21
by Atariman
Finns det inte en vit i Sthlm också? Har för mig att den har regnr "F1"? :lol:

Posted: Wed 20 Aug, 2003 07:36
by Guest
Atariman wrote:Finns det inte en vit i Sthlm också? Har för mig att den har regnr "F1"? :lol:
Den totalkvaddades förra sommaren.

Posted: Wed 20 Aug, 2003 07:57
by Plus2
Admin wrote:Den totalkvaddades förra sommaren.
... och så klagar ni på höga försäkringspremier när Eliser i Stockholm har en totalkvaddningsrate på nästan 17% per år :nut:

:tounge07:
P-O

Posted: Wed 20 Aug, 2003 08:54
by Atariman
Admin wrote:
Atariman wrote:Finns det inte en vit i Sthlm också? Har för mig att den har regnr "F1"? :lol:
Den totalkvaddades förra sommaren.
Aj då, han/hon fick inte ha den länge isf...gick det bra med föraren/eventuell passagerare?

Posted: Wed 20 Aug, 2003 09:00
by Guest
Atariman wrote:Aj då, han/hon fick inte ha den länge isf...gick det bra med föraren/eventuell passagerare?
Ingen aning.