Evora 400 i Sverige
Posted: Fri 11 Dec, 2015 17:29
Jag tittade idag in hos Lotus Göteborg för att prata lite med Erik Mellbin om nästa års evenemang. Det var ett positivt samtal och de kvarstår som sponsor för våra två banträffar på Knutstorp och Kinnekulle.
De hade också just fått in den första Evora 400 i Sverige, i passande färg till jul. När man kunde jämföra med den andra Evora S i lokalen så var det fler skillnader än vad jag trott. Det var annorlunda front, bakparti och även instrumentbräda, samt förstås annat utseende på motor och lite annat. Man kan ju undra om de kommer att ha denna läckerbit kvar till bandagen på Knutstorp den 6 maj, eller om den kommer att snappas upp av en ny lycklig ägare innan dess?
De hade också just fått in den första Evora 400 i Sverige, i passande färg till jul. När man kunde jämföra med den andra Evora S i lokalen så var det fler skillnader än vad jag trott. Det var annorlunda front, bakparti och även instrumentbräda, samt förstås annat utseende på motor och lite annat. Man kan ju undra om de kommer att ha denna läckerbit kvar till bandagen på Knutstorp den 6 maj, eller om den kommer att snappas upp av en ny lycklig ägare innan dess?