Försäkringspremie på Lotus Elise?
Posted: Wed 23 Jul, 2003 19:29
Hej!
Efter många tråkiga telefonsamtal med diverse försäkringsbolag har jag mer eller mindre lagt Elise-planerna på hyllan iaf tills nästa löneförhandling i februari ;)
Skämt åsido. Jag skulle uppskatta, och jag tror många andra (framförallt kommande användare) om nån la upp en tråd som "riktlinje" för försäkringspremierna hos Elise-ägarna.
Kankse låter korkat? Men om ni inte tycker det är för privat eller känner nåt annat emot det så skulle det vara jättetrevligt om ägare till Elise skrev sin årspremie i denna tråd, självklart då typ av försäkrings, bolag, och kostnad.
Många tack.
Efter många tråkiga telefonsamtal med diverse försäkringsbolag har jag mer eller mindre lagt Elise-planerna på hyllan iaf tills nästa löneförhandling i februari ;)
Skämt åsido. Jag skulle uppskatta, och jag tror många andra (framförallt kommande användare) om nån la upp en tråd som "riktlinje" för försäkringspremierna hos Elise-ägarna.
Kankse låter korkat? Men om ni inte tycker det är för privat eller känner nåt annat emot det så skulle det vara jättetrevligt om ägare till Elise skrev sin årspremie i denna tråd, självklart då typ av försäkrings, bolag, och kostnad.
Många tack.