Page 1 of 1

Omdömen om Lotus

Posted: Mon 20 Jul, 2015 14:03
by Göran
Jag och några till av oss fick ett email från Auto Motor & Sport. Det vore kul om så många som möjligt gav sitt omdöme!

Hej!

Jag behöver din hjälp!
Vi behöver fler ägarbetyg på Lotus.

Vi jobbar just nu med en serie artiklar där vi utgår från ägarbetygen, hur är det med körglädje, driftsäkerhet, ekonomi och så vidare för olika varumärken.

Jag vet att du satt betyg på en Lotus tidigare, kanske kör du en i dag. Oavsett vilket, vill vi gärna att du sätter betyg på din bil – dina bilar!

Här är länken:

http://www.automotorsport.se/begenkat/


Stort tack!

Alrik Söderlind

Alrik Söderlind
Editor in Chief auto motor & sport

Egmont Publishing AB

Besök: Pyramidvägen 7
Postadress: 169 91 Solna

Växel: +46 8 692 01 00
Direkt: +46708180180
Mobil: 0046-708 180180

alrik.soderlind@automotorsport.se
www.egmontpublishing.se

Re: Omdömen om Lotus

Posted: Mon 20 Jul, 2015 16:56
by Stefan_A
Done!