Page 1 of 1

Entusiastbilträff på Volvo Cars

Posted: Thu 21 May, 2015 22:20
by oodsell
Idag var den årliga entusiastbilträffen på Volvo Cars i Göteborg. Då tar många av de lite biltokiga anställda på företaget med sina lite udda bilar och ställer ut dem på en speciell parkering. Det brukar alltid dyka upp några Lotus och det gjorde det även i år. Störst intresse väckte kanske Johan Zackrissons ombyggda Exige, som efter många år är färdigbyggd med en BMW V10 motor och Porsche växellåda. Han har nu lovat att gå med i klubben och ta med bilen på någon av våra träffar. Det kommer snart ett reportage i Winners Choice om denna bil. Det fanns givetvis många andra roliga och udda bilar, och jag bifogar några foton.

Re: Entusiastbilträff på Volvo Cars

Posted: Thu 21 May, 2015 22:27
by oodsell
En Morgan framfor Gert Soderbergs Elise.JPG
Jan Andreassons Caterham i klassiska farger.JPG