Supersportbilsträff i Sthlm
Posted: Sun 10 May, 2015 22:17
Tre Lotusar var där :)
https://www.facebook.com/events/1567620326839548/
https://www.facebook.com/events/1567620326839548/
Lotus Car Club of Sweden's Official Forum
http://lccs.nu/forum/
Det var vad dom kallat det. Det var väl 6-7 Lambos, lika många Ferrari (minst), McLaren och en drös Porsche GT3, etc....men ingen Koenigsegg, ingen Pagani och ingen Porsche 918, så du har nog rätt....Cat7even wrote:Supersportbilsträff var väl att ta i..