Page 1 of 1

Supersportbilsträff i Sthlm

Posted: Sun 10 May, 2015 22:17
by Göran

Re: Supersportbilsträff i Sthlm

Posted: Mon 11 May, 2015 08:07
by Cat7even
Supersportbilsträff var väl att ta i..

Re: Supersportbilsträff i Sthlm

Posted: Mon 11 May, 2015 09:18
by Göran
Cat7even wrote:Supersportbilsträff var väl att ta i..
Det var vad dom kallat det. Det var väl 6-7 Lambos, lika många Ferrari (minst), McLaren och en drös Porsche GT3, etc....men ingen Koenigsegg, ingen Pagani och ingen Porsche 918, så du har nog rätt.... :-D

Re: Supersportbilsträff i Sthlm

Posted: Mon 11 May, 2015 15:32
by Graf Orlok
Ja, det var även lite väl många BMW, Toyotor och Mazdor för att vara renodlad Supersportbilsträff, men mycket trevligt att se (och höra) alla Lambos, Ferraris och McLaren. De bad om att hålla det till sportbilar, men alla har ju sin egen tolkning om vad det innebär. Jag frågade för säkerhets skull, och de tyckte definitivt att Exigen och Evoran platsade. Och då är man ju inte den som är den...
:steer: