Page 1 of 1

Mött på vägen

Posted: Sat 18 Apr, 2015 14:00
by Cat7even
:wave: till vita exigen vid Ica maxi stenhagen idag lät mumma när den åkte iväg.
Vita elise s1

Re: Mött på vägen

Posted: Fri 22 May, 2015 10:21
by Ter
Vit Exige lhd i Sollentuna igår, drog lite mot varandra på motovägen. Någon här?