Page 1 of 1
Uppenbarligen vår - 2 x Esprit samma dag
Posted: Sun 05 Apr, 2015 19:54
by Stefan_A
Sol, 11 grader varmt enligt termometern men svinkallt när man sticker ut näsan. Nåväl, det är uppenbarligen vår ute. Såg en gul Esprit V8 i Kristianstad och en röd turbo i Helsingborg idag.
Re: Uppenbarligen vår - 2 x Esprit samma dag
Posted: Mon 06 Apr, 2015 18:43
by Stefan_A
Plus en vit S3:a på E4:an utanför Helsingborg igår (inte vår, den står fortfarande i garaget)
Re: Uppenbarligen vår - 2 x Esprit samma dag
Posted: Mon 13 Apr, 2015 10:05
by Graf Orlok
Ja, det är härligt med vår!