Elmia utställning i påsk
Elmia utställning i påsk
Jag var en sväng till Jönköping idag till Custom Motor Show på Elmia. Som vanligt slagsida till styling, audio och amerikanare, men i år var det mer motorsport och gammelbilar än på länge. I den "historiska hallen" var temat engelska bilar och det fanns två Lotus samt några fina Lotus Cortina. Vår medlem Håkan Löfgren hade ställt dit sin jättefina original Lotus 7 och vi har hängt på med en klubbflagga och lite broschyrer.
Olle Odsell, klubbordf med numera bara två Elise; en -00 (Serie 1) och en -01 (dotter), Evora S -12, Volvo C70 -06 till hustrun, Volvo V60 till vardags, Volvo C30 för dottern och en Bürstner husbil.