Evora 400
Posted: Mon 09 Mar, 2015 23:52
Intervju med Lotus CEO på Genevemässan om nya Evora 400. Det verkar vara en kille med fötterna mer på jorden än den vidlyftiga Mr Bahar. Inte utan att man blir lite sugen på en Evora 400..... men plånboken säger troligen nej.
http://www.automotorsport.se/artiklar/n ... vesalongen
http://www.automotorsport.se/artiklar/n ... vesalongen