Page 1 of 1

Evora 400

Posted: Mon 09 Mar, 2015 23:52
by oodsell
Intervju med Lotus CEO på Genevemässan om nya Evora 400. Det verkar vara en kille med fötterna mer på jorden än den vidlyftiga Mr Bahar. Inte utan att man blir lite sugen på en Evora 400..... men plånboken säger troligen nej.

http://www.automotorsport.se/artiklar/n ... vesalongen

Re: Evora 400

Posted: Tue 10 Mar, 2015 19:28
by Rickard
Den verkar bli bra den nya Evoran.
Men synd att den ordinarie kameramannen var sjuk under Genevmässan för filmklippen som AMS lagt upp är skitjobbiga att titta på.