Page 1 of 1
Filmer från bankörningen i Björkvik
Posted: Fri 25 Oct, 2002 08:32
by Guest
Inom de närmaste dagarna hoppas jag att filmen från Bjökvik är klar. Enligt de som filmade kommer den att bli mycket bra! Jag återkommer om var filmen finns att ladda ner.
Mvh
Kul
Posted: Fri 25 Oct, 2002 14:48
by Mats
Det ser jag fram emot
hälsar Mats med Lotus-Porschen 944

Re: Kul
Posted: Fri 25 Oct, 2002 15:38
by Guest
Mats wrote:Mats med Lotus-Porschen 944

Har fortfarande inte lagat stenskottet

Försäkringbolaget täckte inte lagning av stenskott, utan bara byte av hela rutan

Men det är ju vinter så det är bara att skjuta upp problemet
Mvh
Björkvikfilm,
Posted: Fri 25 Oct, 2002 16:53
by Guest
Hej alla, lite roligare bbs än klubbens egen. skall bli ball att se filmen, det blev väl lite incar camera också från PF om jag inte minns fel. Har själv löst espriten sunderstyrningsproblem men till våren skall de nog vara borta plus förhoppningsvist lite mera pulver. Dock så var det inget fel på detta under bankörningen då turbon laddade glatt i det kalla värdet. :twisted:
Re: Kul
Posted: Fri 25 Oct, 2002 19:15
by Lotus
Mats wrote:hälsar Mats med Lotus-Porschen 944

Vad är en Lotus-Porsche 944 för någon bil?

En beskrivning önskas :)
Posted: Sun 27 Oct, 2002 11:35
by Alex
Kul med ett nystartat forum för Lotus killar (o tjejer)!
Här ligger det lite bilder från Björjvik.
http://groups.msn.com/Porsche944Sverige ... kring.msnw
Tackar Perer o Erik för en kanon dag! O Mats för åkturen!
MVH
Fredrik
Posted: Sun 27 Oct, 2002 17:27
by Guest
Mycket bra bilder! Framför allt "i det gröna"

Helt otroligt att inte bilen gick sönder. Måste vara äkta engelsk kvalitet :D
Mvh
Posted: Sun 27 Oct, 2002 18:27
by Guest
Man tackar! Ja han hade lite tur! Inga fler som har bilder?
MVH
Fredrik
Posted: Sun 27 Oct, 2002 19:13
by Guest
Anonymous wrote:Man tackar! Ja han hade lite tur! Inga fler som har bilder?
MVH
Fredrik
Mina bilder hittar du på
http://community.webshots.com/user/pfbredband
Mvh
Posted: Tue 29 Oct, 2002 00:46
by Guest
Ja, lite tur i oturen är alltid välkommen ... även om det väl kanske inte var innan den kurvan som det passade bäst att pressa gränsen för bil och förare ;). Nu gick ju allt väldigt bra, trotts detta, och jag känner bilen ännu lite mer ... och mig själv.
/b (angående "i det gröna")
Posted: Sun 03 Nov, 2002 11:56
by lo918
Något nytt om när filmen blir klar ?
Posted: Sun 03 Nov, 2002 22:26
by Guest
lo918 wrote:Något nytt om när filmen blir klar ?
Han som filmade har lovat att höra av sig när den är klar, men tydligen har hans dator kraschat vilket gjort att det tagit längre tid än beräknat. Men den som väntar på något gott....
Mvh
Posted: Mon 04 Nov, 2002 08:45
by lo918
.... väntar ALLTID för länge