Page 1 of 1

Lotus mk IIIB -51

Posted: Fri 27 Feb, 2015 11:20
by Nillet
Den första till en privatperson sålda Lotusen auktioneras ut den 13:e mars, stor plånbok rekommenderas.
http://www.goodingco.com/vehicle/1951-lotus-mark-iiib/
Image

Re: Lotus mk IIIB -51

Posted: Fri 27 Feb, 2015 13:20
by Graf Orlok
Oj vad fin! Och vilka otroligt charmiga gräshoppeögon den har. Fantastisk, och vilket skick!