lotus elite säljes
Posted: Mon 23 Feb, 2015 14:48
Nån som är sugen på en Lotus Elite? Vi köpte in den på vår skola för ca.10 år sedan. Efter att den stått förvarad en längre tid så lackades den i antrazitgrå förra året, motor urplockad då kopplingen behöver bytas, kylaren behöver också bytas, diverse monteringsarbete återstår efter lackeringen. Detta är en ovanlig bil då endast 2800 tillverkades. 25000:- bvsa
Maila för bilder och mer info om intresse finns
Michael
Fordonsutbildningar i Örebro Ab
Micke@fordonsutbildningar.se eller
fullspeedaudi@hotmail.com
Maila för bilder och mer info om intresse finns
Michael
Fordonsutbildningar i Örebro Ab
Micke@fordonsutbildningar.se eller
fullspeedaudi@hotmail.com