Page 1 of 1

lotus elite säljes

Posted: Mon 23 Feb, 2015 14:48
by arken
Nån som är sugen på en Lotus Elite? Vi köpte in den på vår skola för ca.10 år sedan. Efter att den stått förvarad en längre tid så lackades den i antrazitgrå förra året, motor urplockad då kopplingen behöver bytas, kylaren behöver också bytas, diverse monteringsarbete återstår efter lackeringen. Detta är en ovanlig bil då endast 2800 tillverkades. 25000:- bvsa
Maila för bilder och mer info om intresse finns


Michael
Fordonsutbildningar i Örebro Ab
Micke@fordonsutbildningar.se eller
fullspeedaudi@hotmail.com

Re: lotus elite säljes

Posted: Fri 17 Jul, 2015 07:01
by Pejons
Hej
Har du bilen kvar?
Kan du mejla fler bilder?
Vad är kvar att göra, har du pusselbitarna?

Med vänlig hälsning,