Page 1 of 1

Racer sökes

Posted: Fri 19 Dec, 2014 12:59
by Tommy Karlsson
Hej
Wot racing är ett seriöst satsande långlopsteam som drivs av Teknikservice, vi saknar en pilot inför säsongen 2015
Bilen: Lotus Elise S1 Honda K24 780kg/270Hp
vi tävlar i NSHC 6 timmars http://www3.idrottonline.se/KarlskogaMF ... xHoursCup/
Förarplatsen faktureras månadsvis i ett kalenderår.
upplägget är All inclusive, som förare tillkommer endast egen transport samt boende.
Förarutrustning är inte inkluderat.
Vid intresse ring eller maila
Tommy Karlsson
Teknikservice
tommy.karlsson@tekservice.se
0708121651
1NSHC140504-044.jpg
1NSHC140504-044.jpg (76.13 KiB) Viewed 4139 times