Kan det vara "iceman"

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
Stefan A
Stamgäst
Posts: 76
Joined: Fri 12 Mar, 2010 22:06
Location: Falkenberg

Kan det vara "iceman"

Post by Stefan A »

Coolt klipp på youtube.  :eek: :luxhello:

http://youtu.be/TVBcEg6klJI
Det är bättre med en bil som krånglar lite ibland, än en som jämt är ful !!
Stefan Andersson Falkenberg Esprit S3 -87
Post Reply