Sätt betyg på din Elise/Exige
Posted: Sat 22 Nov, 2014 16:49
Jag fick ett mail från chefredaktören på AutoMotor&Sport Alrik Söderlind, som själv är ägare till en Elise S2. Han ville dels puffa för att det var en Lotus som vann testen av sportbilar i förra numret, före bl a Porsche 911 GT3. Han ville också gärna att fler går in och betygsätter sin Elise eller Exige i deras begbilenkät. Då får de ett bättre underlag för framtida artiklar. Här finns en länk:
http://www.automotorsport.se/begenkat/
http://www.automotorsport.se/begenkat/