Garageplats i Nordvästskåne
Posted: Sat 08 Nov, 2014 18:05
Nu har jag flyttat in mina bilar i ett mek.garage ca 20 min från centrala Helsingborg. Det finns ytterligare en plats ledig, med lyft, om någon Lotusnörd är intresserad. Utöver hyresvärden är det ett par andra bilentusiaster i garaget. Finns även luft och 3-fas. Skicka PM till undertecknad om du är intresserad eller ring mig på tel. 0723-201269 så kan jag förmedla kontakt med hyresvärden. Pris någonstans mellan 1000-1500 kr/mån.