Lotus verkar ge mest på ringen :)

Här pratar vi om allt som har med Lotus eller andra sportbilar att göra.
Post Reply
User avatar
Josen
Forumveteran
Posts: 373
Joined: Wed 20 Jan, 2010 13:31
Location: Göteborg

Lotus verkar ge mest på ringen :)

Post by Josen »

Ron Simons is founder of the RSR Nurburg racing school

Kul läsning :)

http://www.thelotusforums.com/latest-ne ... /#comments
Joachim Osbeck
S2 111s 2002 ( rejsa tråd )
SPVM Roadsport B -> 2011 1:a, 2012 2:a, 2013 1:a
Post Reply