Lotus Europa ägare se hit !
Posted: Tue 03 Jun, 2014 22:16
Jag har blivit kontaktad av en landets i mina ögon bättre biltidningar, dom planerar att göra ett reportage om Europan och vill komma i kontakt med någon ägare av ett fint exemplar som vill ställa upp med sin bil i ett reportage.
Av logistiska själ så vill man helst få tag på en bil på inom rimligt avstånd från Göteborg (halland, småland, älvsborg, västergötaland).
Om någon här har en fin Europa (valfri modell, S1, S2 eller Twin cam), eller känner någon som har en och som vill vara med i ett reportage så hör av er till mig omgående.
Skicka PM i såna fall.

Av logistiska själ så vill man helst få tag på en bil på inom rimligt avstånd från Göteborg (halland, småland, älvsborg, västergötaland).
Om någon här har en fin Europa (valfri modell, S1, S2 eller Twin cam), eller känner någon som har en och som vill vara med i ett reportage så hör av er till mig omgående.
Skicka PM i såna fall.