Page 1 of 1

I väntan på sommaren.

Posted: Fri 24 Jan, 2014 12:44
by Rickard
Såhär mitt i vintern, när längtan till sommaren och sportbilssäsongen är som svårast sker det ju en hel del i garagen runt om i landet.
Så därför tänkte jag slå ett slag för att fler medlemmar delar med sig av sina projekt å renoveringar.
Sätt er en stund och skriv en artikel till vår fantastiska klubbtidning.

Det behövs alltid material och vår eminenta redaktör Dane drar ett alltför tungt lass själv, så sätt i gång nu och skriv lite.

Re: I väntan på sommaren.

Posted: Sun 09 Feb, 2014 15:20
by redfox
Hej Rickard,

Må hellere se at få skrevet lidt om min Esprit SE, som jeg købte af Håkan. Men jeg ser i din tekst, at du også kører Laverda? Det samme gør jeg igennem mange år, på en Laverda SFC1000.
Nå, men tibage til skriveriet ;)

Venlige hilsener,
Jacques.

Re: I väntan på sommaren.

Posted: Wed 26 Feb, 2014 03:43
by Rickard
Alla riktiga motorcyklar kommer från Italien och dom allra bästa av dessa heter Laverda :-D