I väntan på sommaren.
Posted: Fri 24 Jan, 2014 12:44
Såhär mitt i vintern, när längtan till sommaren och sportbilssäsongen är som svårast sker det ju en hel del i garagen runt om i landet.
Så därför tänkte jag slå ett slag för att fler medlemmar delar med sig av sina projekt å renoveringar.
Sätt er en stund och skriv en artikel till vår fantastiska klubbtidning.
Det behövs alltid material och vår eminenta redaktör Dane drar ett alltför tungt lass själv, så sätt i gång nu och skriv lite.
Så därför tänkte jag slå ett slag för att fler medlemmar delar med sig av sina projekt å renoveringar.
Sätt er en stund och skriv en artikel till vår fantastiska klubbtidning.
Det behövs alltid material och vår eminenta redaktör Dane drar ett alltför tungt lass själv, så sätt i gång nu och skriv lite.