Man blir väl aldrig för gammal?
Posted: Mon 30 Dec, 2013 14:00
Hittade en bild på min Europa som är tagen för nästan exakt 40 år sedan. Den unga tjejen på bilden har jag fortfarande kvar men inte bilen. Har dock kunnat följa dess brokiga leverne flera år tillbaka. Gick som miniföljetång i Winners Choice för många herrans år sedan. Dock är inte jag luringen som det refereras till där.
Den 11 januari skall det stå en ny/gammal Europa S2 i mitt garage igen om allt går enligt planerna.
Hälsningar irån en som hade meddlemsnr. 380 när det begav sig ;0)
Den 11 januari skall det stå en ny/gammal Europa S2 i mitt garage igen om allt går enligt planerna.
Hälsningar irån en som hade meddlemsnr. 380 när det begav sig ;0)