Hej, undersöker nu intresset av att sälja min lilla pärla. Den har gått 79000 Miles, fullservad och i bra skick. Bilen är utrustad men Probax stolar, elhissar och Alpine radio.
Detta är den lilla 136 hästars motorn men den rör på sig bra och är fantastisk rolig på små tighta vägar eller banor som Kinnekulle.
Bilen ägdes av försäljningschefen på Lotus i Cambridge (sedan ny) som är en god vän till mig och jag köpte den för två år sedan.
En rolig lite sommarbil med förnuftig ekonomi då den klarar sig på 0,7 liter/milen.
Priside runt 145.000:-
PM:a, maila eller ring 0704 313 262
mvh,
Will W
will.wright@delphi.com