Vill du sälja din Lotus, eller kanske något annat som har bilen att göra? Lägg då in en annons här.
-
Nillet
- Forumadministratör
- Posts: 3660
- Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
- Location: Eslöv, Skåne
-
Contact:
Post
by Nillet »
Inte jag som säljer men tipsar då det kanske finns någon här som är sugen.
Anyone interested in a used car? It may have some water damage, but in remarkably good condition for its age. One (not so careful) previous owner!
http://www.mi6-hq.com/sections/articles ... ction.php3

-
Nillet
- Forumadministratör
- Posts: 3660
- Joined: Sun 01 Aug, 2004 08:51
- Location: Eslöv, Skåne
-
Contact:
Post
by Nillet »
550 000 pund, någon här?
