Page 1 of 1

Snart till salu...

Posted: Wed 24 Apr, 2013 09:09
by pierre.a
Den värsta? 1,8 Exigen som tillverkats.
Lotus Exige Scura 2010 med det mesta från fabrik, Fullt justerbara Öhlinare, Traction Control, Launch Control, Diffbroms, Accusump, Mängder av kolfiber, m.m, m.m.
Ca 1300 mil.
Bilen kommer kosta mycket pengar, (inte dyr, dyrt är väl nåt som inte är värt vad det kostar?!).
Det är ett försäljningsuppdrag och är ännu inte prissatt.
Bilen är den näst sista som tillverkades, nr 34 av 35.
Med största säkerhet enda exemplaret i Norden.

Färgskillnaderna som finns på bilderna beror på att stenskottsskydd är monterat.

Pierre Andersson
Bilhallen Mjölby

Re: Snart till salu...

Posted: Wed 24 Apr, 2013 09:10
by pierre.a
fler bilder...

Re: Snart till salu...

Posted: Wed 24 Apr, 2013 14:36
by Graf Orlok
Absoluta favorit-Exigen. Har drömt om den sen jag läste om just detta ex härom året. Tycker den är ASGRYM!

Re: Snart till salu...

Posted: Thu 25 Apr, 2013 21:07
by sebo
hey  :wave:
ja vist er den fin :shock:
men hvis du tror at den er gjort av guld og tar en pris efter detta er du jo lige langt  :nono:
men du har vel taget den hjem for at selg den eller ????  :bigl:
glæder mig til at se dit prisskylt  :deal:
ps. intet er vel mere vært en sin efterspørgsel ?? :evilgrin10:
mvh niels  :up:




http://www.bluevalleyracing.se
http://www.rentndrive.se

Re: Snart till salu...

Posted: Fri 26 Apr, 2013 17:59
by pierre.a
Det är alldeles sant att ingenting är värt mer än nån vill betala för det.
Sen äger inte jag bilen, men jag har åtagit mig att hjälpa ägaren att sälja bilen för deras räkning.

Jag ville bara understryka att en sån här bil är långt ifrån "vanlig" Exige, och att den finns i våra försäljningslokaler för den som eventuellt skulle passera våra trakter och är sugen på att ta sig en titt!

Med vänlig hälsning,
Pierre