Page 1 of 1
Dålig ekonomi för Lotus ?
Posted: Mon 18 Mar, 2013 19:54
by Rickard
Visserligen en artikel från Dagens Industri & deras sanningshalt är numera nere i klass med aftonbladets, men ändå lite orosmoln.
http://www.di.se/#!/artiklar/2013/3/18/ ... ver-lotus/
Re: Dålig ekonomi för Lotus ?
Posted: Mon 18 Mar, 2013 23:31
by oodsell
Ja tyvärr blir man inte förvånad efter de senaste årens karusell med Mr Bahar vid rodret. Det är bara att hoppas att företaget överlever (och helst inte kommer i kinesisk ägo).
Re: Dålig ekonomi för Lotus ?
Posted: Tue 19 Mar, 2013 17:49
by Rickard
Vår klubb har ju ganska god ekonomi, det kanske är läga att vi köper LOTUS !!?
