Försäkring till en Elise
Posted: Fri 29 Nov, 2002 23:39
Hej,
Kommer tyvärr bli av med min förmånliga försäkring efter nyår (4000 kr per år, helförsäkring)
. Någon som har ett tips var man kan vända sig? Kan tyvärr inte få någon entusiastförsäkring då min bil står i ett garage med ca 50 andra bilar.
Mvh
Kommer tyvärr bli av med min förmånliga försäkring efter nyår (4000 kr per år, helförsäkring)
Mvh