Page 1 of 1

Årsmötet i media!

Posted: Fri 14 Sep, 2012 10:07
by tomakarl
http://ostgota.lokaltidningen.se/lotusk ... 29549/2002

Kul att vi fick lite uppmärksamhet på årsmötet.

/ Tomas

Re: Årsmötet i media!

Posted: Fri 14 Sep, 2012 12:54
by STELL
Alltid trevligt när vår hobby uppmärksammas i media.
:-D

Re: Årsmötet i media!

Posted: Fri 14 Sep, 2012 13:32
by oodsell
Bra artikel och många roliga bilder. Var det lika bra i papperstidningen?