Page 1 of 1

2011 Lotus Evora

Posted: Tue 08 Nov, 2011 12:00
by jgs
Må selge min Evora for å gjöre plass til en ny Lotus for neste sesong.

Spec:
MY 2011 Evora 2+0
Lifestyle paint: Aspen White
Stealth Gray Classic wheels
Full Charcoal leather interior. ( utökad läder )
Premium package
Sports package
Sports Ratio Gearbox
Doorhandles in body color
Ipod connector

Bilen ble kjöpt i April 2011 fra Lotus Tallinn, og har fortfarande garanti. Har nå gått 11.000 Km. innkörings service gord på 1000 Km. ( bytte til 10-60 castrol ) og en ekstra service gjort på 8500 km. ( Motor olje 10-60, väksellåds olje og luft filter )

Normale service intervall på evora er varje 1500 mil.

Bilen har imponert meg i hele år både på väg og bane. ( har gjort mycket repektable tider t.ex: Gotland 1.33, Tor Poznan 1:49, Circuit du Var 1.00 , med andre ord så holder den samme tempo som 430 scuderia, gt3 etc på tekniske baner med en bra förer)

Prisen er 555.000 Inkl moms. Kan selges netto uten moms.

Om du er interessert i mere informasjon tar du kontakt med meg på jens@granturismo.org.

Bilen finnes i Stockholm.

jens

Re: 2011 Lotus Evora

Posted: Thu 10 Nov, 2011 00:12
by oodsell
Bild på bilen finns i senaste Winner's Choice på sid 20.

Re: 2011 Lotus Evora

Posted: Wed 16 Nov, 2011 20:12
by jgs
Bilen blir lämnat till försäljning hos 7H bil i Kinna mellan Göteborg och Borås denna veckan. www.7hbil.se

Välkommen dit:)

hur får man tag i tidningen Olle?


jens

Re: 2011 Lotus Evora

Posted: Wed 16 Nov, 2011 22:25
by oodsell
Jens, det är mycket enkelt, - man går med i Lotusklubben! Om du sätter in 350 kr (årsavgift, gäller även 2012) + 100 kr (inträdesavgift) på bg 5804-9263 och skicka namn och adress till: register@lccs.nu, så kommer det ett paket med de senaste numren av tidningen, klubbdekaler, mm. Det går också att köpa tidigare årgångar av tidningen (4 nr per år) för bara 40 kr plus porto. Garanterat prisvärd läsning!