Page 1 of 1
Sportbilens dag - bilder mm
Posted: Sun 01 Jun, 2003 20:36
by Guest
Posted: Mon 02 Jun, 2003 07:43
by Lotus
Tack för fina bilder, finns det fler bilder? Jag vill se så mycket som möjligt
Jag ville åka men kroppen sa NEJ !!!!! :bang: Tog dock en tur till Falkenberg för att trösta mig.

Det verkar som att det var mindre antal bilar där, stämmer det?
Posted: Mon 02 Jun, 2003 12:56
by Guest
Lotus wrote:Tack för fina bilder, finns det fler bilder? Det verkar som att det var mindre antal bilar där, stämmer det?
Jag har fler bilder, tog ca 40 st. Stämmer att det var mycket färre bilar än förra året, som sagt var det inte lika bra arrangerat som i Linköping. Trots det var det en stor blandning av bilar, både nya som gamla.
Posted: Mon 02 Jun, 2003 18:16
by Lotus
Konstigt att det blev färre bilar. När man läste tidningen som kom med posten så fick man uppfattningen att det skulle bli det största som hänt sportbilssverige men så blev det tydligen inte
Finns det någon chans att få se de andra bilderna här också? SNÄLLA!!!!

Posted: Mon 02 Jun, 2003 18:48
by Guest
Självklart, Admin fixar. Du hittar 42 bilder här:
http://www.lccs.nu/foto/sd2003/