Page 1 of 1

Lotus Elise S2 111S - Vänsterstyrd - Sv-såld -03 - Såld

Posted: Tue 23 Aug, 2011 11:17
by merl
Lotus Elise S2 111S - Nytt höstpris!!

1.8l VVC 160 hk
Väger ca 800 kg
4100 mil
Vänsterstyrd
Svensksåld
Jag är tredje brukaren

Eftermonterat:
Lotus original bakre LED ljus
Parkeringsljus - LED ringar
Frontsplitter
Snap-off rattnav och moccaratt
Mini innerbackspegel från Hangar111
ITG konluftfilter i kolfiberburk
Larini rostfri sportljuddämpare
Pagid Blå bromsbelägg
Stålomspunna bromsslangar
Kit för flyttad termostat
Yokohama AD07 LTS (monterade i maj 2011)
Rear Panel Eliminator
Sidokjolarna är kolfiberfolierade

Givetvis finns alla original delar

Hör av dig om du har några frågor

Finns i Växjö

Image
Image
Image
Image

Pris: 199.000:-

Re: Lotus Elise S2 111S - Vänsterstyrd - Sv-såld -03

Posted: Sat 27 Aug, 2011 20:01
by merl
Uppdaterar med dagsfärska bilder  :wave:
Image
Image

Re: Lotus Elise S2 111S - Vänsterstyrd - Sv-såld -03

Posted: Sat 27 Aug, 2011 21:54
by oodsell
Det ser ut att vara en fin bil med trevlig spec. Synd att man redan är "fullsketen" med bilar i garaget..... Kommer du förbi årsmötet i Kosta på lördag eller söndag 10-11/9?

Re: Lotus Elise S2 111S - Vänsterstyrd - Sv-såld -03

Posted: Sat 27 Aug, 2011 23:04
by merl
Ja visst är det, dock verkar folk tro att säsongen är över:)

Inte omöjligt att man tittar förbi i Kosta.

Re: Lotus Elise S2 111S - Vänsterstyrd - Sv-såld -03 - NYTT PRIS

Posted: Wed 14 Sep, 2011 10:07
by merl
Nytt höstpris!!

Re: Lotus Elise S2 111S - Vänsterstyrd - Sv-såld -03 - Såld

Posted: Sat 17 Sep, 2011 14:27
by merl
Bilen är såld

Re: Lotus Elise S2 111S - Vänsterstyrd - Sv-såld -03 - Såld

Posted: Sat 17 Sep, 2011 20:43
by oodsell
Får man fråga vart den tog vägen (och om den kommer att stanna i klubben)?

Re: Lotus Elise S2 111S - Vänsterstyrd - Sv-såld -03 - Såld

Posted: Sun 18 Sep, 2011 19:21
by merl
Såldes till Falköping, nya ägaren kommer säkert presentera sig här.

Re: Lotus Elise S2 111S - Vänsterstyrd - Sv-såld -03 - Såld

Posted: Fri 03 Feb, 2012 20:45
by Perry
tjena tjena jag som e den nye ägaren och ja den stannar i klubben / Pär