För er som har tänkt att bo över på Röstånga Gästis under årsmötet så brinner det i knutarna om ni vill vara säkra på att få de rabbatterade rumspriserna vi blev lovade för att klubben bokade tidigt.
Övernattning vandrarhemmet i anslutning till gästgivaregården:
* 185 kr per person och natt för medelemmar i STF
* 225 kr per person och natt för icke STF-medlemmar
* 65 kr per person för frukostbuffé på gästgivaregården
Absolut sista anmälningsdag (för att jag skall administrera din bokning med Röstånga Gästis) är 1/6. Anmäler du dig senare så ber jag dig kontakta Helena Färlevik <info@rostangagastgivaregard.se> på egen hand. Gästgivaregådens hemsideaddress: http://www.rostangagastgivaregard.se
Tills idag (3/6) har 22 st kollat in denna tråd - men inga nya anmälningar har kommit in.
Till de senaste årsmötena som jag och Cecilia deltagit i har körsträckan från Malmö varit:
Lundsbrunn 82 mil (tur och retur)
Linköping 84 mil
Borgholm 64 mil
Jag passar på att slänga in Emmaboda i förra veckan också, 44 mil
Totalt 274 mil i en 30 år gammal Lotus. Det borde väl finnas fler än 12 st bilar som orkar köra till Knutstorp?
Lasse wrote:En annan som är 08 (snart i alla fall) skulle vilja veta vart "rätt" Knutstorp ligger någonstans. Det finns ju ett helt gäng i södra Sverige...
"Vart" det ligger är som du mycket riktigt noterat söderut från din horisont . Kolla här:
Lasse wrote:En annan som är 08 (snart i alla fall) skulle vilja veta vart "rätt" Knutstorp ligger någonstans. Det finns ju ett helt gäng i södra Sverige...
Som jag tidigare sagt kan jag tyvärr inte komma. Ska på bröllp (där jag dessutom ska vara toastmaster), blir lite svårt att övertyga dem att skjuta upp bröllopet pga Lotusklubbens årsmöte
Kommer förhoppningsvis. Skickar bilen på lack imorgon och får tillbaka den om två veckor. Så det kan bli lite tajt men jag satsar på att hinna montera ihop den och få besiktigad på en vecka. Kan man preliminäranmäla sig?
Jag tar ner min Elan -67 på torsdag. Lämnar Stockholm i gryningen för att njuta av 65 mil småvägar. Kommer till Knutstorp på lördag. P-O du har en anmälan via mail. Anders
är det bara 12st som kommer på årsmötet? Jag själv finns in malmö så knutstorp är inga problem, dock precis införskaffat Espriten så man känner sig lite för novice ännu att köra på bana (ännu bara hunnit köra den vid två tillfällen) och hinner ändå inte införskaffa skyddsklädsel mm. Är det ok ifall man vill komma till mötet på Söndagen? Har inte fått något medlemsnummer ännu men har skickat in ansökan i förra veckan...