Lotus S4S säljes
Posted: Wed 02 Jun, 2010 11:46
På grund av tidsbrist säljer jag nu min fantastiska S4S. Tillverkningsår 1995, uttagen 1996 och i min ägo sedan 1999. Det är en av endast 183st tillverkade exemplar.
Den har endast gått 4000 mil, är givetvis fullservad och är pedantskött.
Den har Lotus Race avgassystem och racekoppling.
Bilen är i toppskick och det blir inte roligare än så här att köra bil! Seriösa spekulanter ringer, för jag kollar mail väldigt sällan. Jag är varken intresserad av byte eller prutare. Ni når mig på mobilen: 0708-361391.
/Kjell
Den har endast gått 4000 mil, är givetvis fullservad och är pedantskött.
Den har Lotus Race avgassystem och racekoppling.
Bilen är i toppskick och det blir inte roligare än så här att köra bil! Seriösa spekulanter ringer, för jag kollar mail väldigt sällan. Jag är varken intresserad av byte eller prutare. Ni når mig på mobilen: 0708-361391.
/Kjell