Anmälan av inköp av Lotus DVD
Posted: Mon 11 Nov, 2002 17:18
Jag har nu fått svar från Discshop.se gällande den omtalade DVD´n om Lotus. Följande svar fick jag:
"Priset om vi skulle ta in DVD:n skulle bli 249 kronor. Skulle ni vara intresserade av flera exemplar kan vi nog kapa 10-20 kronor till på priset."
Frakt tillkommer naturligtvis på detta pris på 25:- Se denna länk för leveransvillkor. http://www.discshop.se/LIVE/shop/kundtj ... levvillkor&
Om ni är intresserad av ett exemplar så maila mig din fullständiga adress så skall jag se till att just du får ditt ex. i posten inom kort. Denna anmälan är bindande.
Sista anmälningsdag är söndagen den 17-nov
Är ni något kompisgäng som vill ha varsin film så kan ni ju samleverera alla exemplar till en och samma adress för att spara ytterligare några kronor, men är man Lotusägare så kanske inte 25:- är något att spara. :-)
Lasse
"Priset om vi skulle ta in DVD:n skulle bli 249 kronor. Skulle ni vara intresserade av flera exemplar kan vi nog kapa 10-20 kronor till på priset."
Frakt tillkommer naturligtvis på detta pris på 25:- Se denna länk för leveransvillkor. http://www.discshop.se/LIVE/shop/kundtj ... levvillkor&
Om ni är intresserad av ett exemplar så maila mig din fullständiga adress så skall jag se till att just du får ditt ex. i posten inom kort. Denna anmälan är bindande.
Sista anmälningsdag är söndagen den 17-nov
Är ni något kompisgäng som vill ha varsin film så kan ni ju samleverera alla exemplar till en och samma adress för att spara ytterligare några kronor, men är man Lotusägare så kanske inte 25:- är något att spara. :-)
Lasse