Page 1 of 1

Anmälan av inköp av Lotus DVD

Posted: Mon 11 Nov, 2002 17:18
by kotten
Jag har nu fått svar från Discshop.se gällande den omtalade DVD´n om Lotus. Följande svar fick jag:

"Priset om vi skulle ta in DVD:n skulle bli 249 kronor. Skulle ni vara intresserade av flera exemplar kan vi nog kapa 10-20 kronor till på priset."

Frakt tillkommer naturligtvis på detta pris på 25:- Se denna länk för leveransvillkor. http://www.discshop.se/LIVE/shop/kundtj ... levvillkor&

Om ni är intresserad av ett exemplar så maila mig din fullständiga adress så skall jag se till att just du får ditt ex. i posten inom kort. Denna anmälan är bindande.

Sista anmälningsdag är söndagen den 17-nov

Är ni något kompisgäng som vill ha varsin film så kan ni ju samleverera alla exemplar till en och samma adress för att spara ytterligare några kronor, men är man Lotusägare så kanske inte 25:- är något att spara. :-)

Lasse

Posted: Mon 11 Nov, 2002 20:48
by Lotus
Jag betalade 329,- på Movieline :( ......Men det var det värt :-D :-D

Posted: Mon 18 Nov, 2002 08:52
by lo918
Vad är det för film ?
Lotus förstår jag att det handlar om, men ......

Posted: Mon 18 Nov, 2002 09:42
by kotten