Page 1 of 1

JPS växelspaksknopp orginal 70 tal. SÅLD !

Posted: Tue 02 Mar, 2010 21:35
by Rickard
Hittade 2 st John Player Special växelspaksknoppar i england från ett gammalt butikslager, den ena ska jag sätta i min Elan.

Men denn andra har jag ingen nytta av så därför tänkte jag kolla om någon här är intresserad ?

Knoppen är alltså i nyskick, men orginal kartongen har fått lite stryk genom åren.

Pris: 350 kr.

Re: JPS växelspaksknopp orginal 70 tal.

Posted: Thu 04 Mar, 2010 08:24
by Lotus
Vilka modeller passar den på?
Skit samma förresten...jag vill ha den! PM:a över info.

Re: JPS växelspaksknopp orginal 70 tal.

Posted: Thu 04 Mar, 2010 11:47
by Rickard
Ledsen Micke, du va ett par timmar försent ute  :nothing:

Knoppen är redan såld till en annan klubb medlem.

Re: JPS växelspaksknopp orginal 70 tal.

Posted: Thu 04 Mar, 2010 11:57
by Lotus
Ok!  :wave: