Page 1 of 1

Någon som kört sin Elise på Nürburgring?

Posted: Fri 04 Apr, 2003 20:17
by Atariman
I sådana fall, vad har ni fått för tider? (Att jämföra med Exige, mfl). :flag:

http://www.track-challenge.com/singletest3_e.asp?Car=12

Posted: Sat 05 Apr, 2003 16:27
by Göran
Jag har varit där flera gånger. Har dock aldrig tagit tid. Delvis pga att man bara får göra ett varv i taget och jag har aldrig förstått hur man kan få en sådan tidtagning "rättvis". Ska man följa skyltningen och sakta in vid hastighetsskyltarna på sista rakan. Eller ska man "stå på hela vägen in på parkeringen"?
Men kul är det.
Varför inte ordna en gemensam LCCS-tripp dit???
Öppet-tiderna 2003 finns på deras Websida http://www.nuerburgring.de/

:flag: