Page 1 of 1

Hur gammal är din Lotus?

Posted: Thu 03 Apr, 2003 17:20
by Guest
Vill göra en liten undersökning om hur gamla/nya bilar ni har.

Posted: Thu 03 Apr, 2003 18:29
by Plus2
:rolleyes07:

"60-70-talet" är väl mer än ett årtionde?

:banghammer:
P-O

Posted: Thu 03 Apr, 2003 20:25
by Guest
plus2 wrote::rolleyes07:

"60-70-talet" är väl mer än ett årtionde?

:banghammer:
P-O

Stämmer, men ni förstår säker vad jag menar :microphone: