Vi skulle ha bokat Gelleråsen 2003, men....
Posted: Fri 08 Nov, 2002 19:38
Fick besked idag att Gelleråsen redan nu är fullbokad för hela 2003!
mvh
mvh
Lotus Car Club of Sweden's Official Forum
http://lccs.nu/forum/
Nej, men du får gärna göra det!DJ wrote:Har ni kollat Motorstadion i Linköping?
/DJ