Page 1 of 1

Vi skulle ha bokat Gelleråsen 2003, men....

Posted: Fri 08 Nov, 2002 19:38
by Guest
Fick besked idag att Gelleråsen redan nu är fullbokad för hela 2003!


mvh

Posted: Fri 15 Nov, 2002 14:01
by lo918
Några andra banor som kan var aktuella ?
Jag kollade ju med Mantorp, men det var väldigt dyrt.
Emmaboda hyr inte ut till klubbar utan gör reportage numera.

Men köra vill vi ju  :race:

/s

Posted: Tue 10 Dec, 2002 09:02
by DJ
Har ni kollat Motorstadion i Linköping?

/DJ

Posted: Tue 10 Dec, 2002 11:28
by Guest
DJ wrote:Har ni kollat Motorstadion i Linköping?

/DJ
Nej, men du får gärna göra det!

Mvh