Page 1 of 1

Mars - en rolig månad för forumet!

Posted: Sun 30 Mar, 2003 17:49
by Guest
Månaden är inte slut ännu, men här är i alla fall lite statistik...

765 nya inlägg denna månad, i genomsnitt 25,5 inlägg per dag. En ökning med 266% jämfört med februari!
103 nya ämnen, 3,4 nya ämnen per dag. En ökning med 171% jämfört med februari.!
24 nya användare. En ökning med 100% jämfört med februari!

Snacka om tillväxt!  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:  :bow:

Posted: Sun 30 Mar, 2003 20:10
by lo918
De flesta inlägg har väl troligen sitt ursprung från samma personer ?
Men visst är det kul att sidan växer

/stefan

Posted: Sun 30 Mar, 2003 20:11
by Guest
lo918 wrote:De flesta inlägg har väl troligen sitt ursprung från samma personer ?
Och?

Posted: Sun 30 Mar, 2003 20:12
by lo918
Klubben för inbördes beundran kanske

/stefan

Posted: Mon 31 Mar, 2003 07:26
by Per-Ola
Epitetet "klubben för inbördes beundran" tycker inte jag passar på forumet eftersom alla har möjlighet att säga sitt.

Per-Ola